Trött...

Idag har jag gått i dvala hela dagen. Natten var urusel, och kanske har jag inte sovit lysande nätterna innan heller, för så här sömnig tycker jag inte att jag brukar bli efter bara en sömnlös natt. Jag lyckades i alla fall genomföra hyfsat psalmspel på två gudstjänster. Värre var det med att vara en god mor - när G åkt iväg för att jobba på eftermiddagen insåg jag att jag bara gormade och skrek åt de stackars barnen, så jag gick och la mig istället. Nu ska jag gå och sova ordentligt, så att jag kan sköta mig bättre imorgon, även om jag inte kommer att träffa mina egna barn så mycket då; jag jobbar 7.30-16, och sedan har vi extralångt körrep på kvällen, 18-21.30, så barnen får efter en lång dagisdag och ett par timmars hemmavaro det stora nöjet att följa med sin far på kyrkoråd... Vi får se, kanske tar jag med mig dem istället! Nog måste det vara roligare att lyssna på musik än förhandlingar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0