Fastan fortsätter...

...och därmed mitt lilla läseprojekt. Nu är det Magnus Malms "Fötspår i glastrappan" som ligger vid fåtöljen, och läsningen av den ger minst lika många tankar som Lewis "Om bön". Idag kändes det nästan för bra - och då inte på det där mycket skönare, instämmande sättet (Precis, så har jag också alltid tänkt...), utan bedrövligt insiktsgivande. Det behövs nog, i lite lagom dos.

 

Annars har jag tillbringat förkvällen tillsammans med några andra mammor. Vi har detaljplanerat våra döttrars kalas - ett gemensamt för hela klassen, för att slippa boka varannan lördag resten av våren. Trevligt! Planerandet alltså - barnkalas är jag bara måttligt förtjust i.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0