L, förstås!

Yrvaket vänt mot mig när jag kom för att väcka:

-Åh, mamma, i natt har jag varit i Narnia. Jag försöker komma dit nästan varje kväll när jag somnar, men det lyckas aldrig. I natt var det den bästa gången någonsin. Det var precis som i "Prins Caspian och skeppet Gryningen".

 

Hm, börjar hon bli besatt? Nu är sista skivan färdiglyssnad, så det lugnar kanske ner sig. En julklapp är i alla fall given: biobiljetter till den ovan nämnda bokens filmatisering som har premiär på annandag jul.


Kommentarer
Postat av: Morzan

Underbart!

2010-11-17 @ 19:05:06
Postat av: Lisa

Vilken inlevelseförmåga. Härligt!

2010-11-18 @ 10:30:23
Postat av: Mikael Kristoffersson

Lustigt! Narnia-böckerna passerar just min mobiltelefon in i öronen... Inte vet jag vilken gång i ordningen vet jag inte, det är några år sedan sist, men det blir de inte sämre av!

2010-11-18 @ 16:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0