Hur klarar vi oss?

En vecka in på den nya terminen, och allt känns väldigt bra. Dock, ett stort förbehåll: Denna vecka har vi blivit servade med barnvakt så snart det behövts för smått och stort och dessutom med bygghjälp och underhållning. D.v.s. G:s föräldrar har varit (och är tills imorgon) här. När jag tidigare stod och tillagade en mängd pajer till diverse tillställningar under morgondagen underhölls E av farmor. När jag behövde åka och handla lite behövde jag inte anpassa mig till flickornas tider - farmor och farfar var hemma. När vi hade dubbelbokat oss i tisdags och behövde barnvakt till E behövde vi inte fundera: Farmor och farfar tog hand om honom. Hur ska vi klara oss nu när den verkliga verkligheten börjar? Det löser sig sannolikt, för det brukar det göra, men så fantastiskt skönt det är att ha det så här ibland! Tack, snälla, snälla M & B! Ni är fantastiska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0