Fullt huvud

Min hjärna håller nog på att överansträngas. Sömnbristen tyder åtminstone på det...  Äh, det reder sig nog, men det är jobbigt när huvudet är så fullt av tankar att man liksom måste använda natten också för att hinna fundera på allt. Utvecklingssamtal, nationella prov, krångel på förskolan, körsånger etc. Tur att barnen har en lugnare period - L har varit glad i flera veckor! Jag vet inte vad som hänt med henne, men skönt är det!

Skönt är också att se en ände på strulet - bara en och en halv vecka kvar som ordförande på dagis. Skulle bara kännas ännu bättre om man kunde lämna över en lugnare situation.

Kommentarer
Postat av: MORZAN

lilla vän! Nu blir jag bekymrad för dig! jag trodde att strulet på förskolan var över. Jag minns alltför väl hur det var-usch!pågår både nationella prov och utv.samtal?? ja, så är det väl för Arvid också fast vi har inte fått någon kallelse, än. Om du vill ha tips på körsånger så kanske jag ev. kan bistå. Själv brukar jag ofta inhämta tips fr. Samse. Vi ber om kraft för dig! Hälsa raringarna och raringen! Stort tack för senast!

2009-03-11 @ 09:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0