Något nytt

Det är dags för ett avslöjande: I maj blir vi en till i familjen. E ska bli storebror. Jag ska bli fyrabarnsmor. Det låter väldigt mycket, och ändå är det ju bara som första hälften av den syskonskara jag vuxit upp i.

 

Idag var vi på ultraljud, och det var vad som behövdes för att jag skulle börja glädja mig åt detta stora. De första månaderna av graviditeten har jag mest varit rädd - rädd för att tro på det, rädd för att något skulle hända och rädd för vad som skulle kunna hända. Det är jag nog fortfarande, men nu är jag glad också.

 

E kommer i alla fall att bli den sötaste lille storebrodern i den här världsdelen!


Kommentarer
Postat av: Jessica S

Åh, vad roligt! Stort grattis!!

2010-12-15 @ 17:16:07
Postat av: Otto

Det är verkligen fantastiskt roligt! Det känns väldigt gulligt med E som storebror!

2010-12-15 @ 19:35:50
Postat av: Ruth Lundqvist

Lilla du, jag har också vetat det länge och gläds med er, typiskt att inte kunna hjälpa till när det verkligen behövs. Jag upplever dig som en väldigt stark människa, så det blir bara roligt, så har du ju din underbare man att luta dig emot när det är motigt. "Töserna har redan bett att få sova här när tiden är inne och E ska också vara här är bestämt.

En jättekram från Ruth.

2010-12-16 @ 12:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0