Lugnet

Efter en lång, fullproppad vår känner jag mig så härligt avslappnad - och det innan sommarlovet ens börjat. Efter den stora kulmen, sista Växjö-helgen då examensarbetet lades fram och sångexaminationen klarades av, började jag känna mig lugnare, men stressen släppte inte helt förrän i fredags när den absolut sista uppgiften blev godkänd. Sedan kändes det som en baggis att sätta betyg och förbereda skolavslutning, men när även de bitarna är avklarade finns det liksom inte en gnutta stress kvar.
 
Lite jobbigt är det att inte ha något att stressa upp sig för, för då hittar jag liksom på saker att älta och fundera på. Mäklare, ex., och annat som har med flytt och framtid att göra. Tre stycken har varit här nu och tittat på huset för att värdera det - det känns spännande, men också lite väl ovisst, och jobbigt att man faktiskt inte kan göra så mycket än. Jag får försöka ta det lugnt istället...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0