Det tar sig!

Idag skickade jag en nära nog fullständig version av examensarbetet till min handledare. Nej, jag inbillar mig inte alls att det är klart, men det är definitivt mer klart än jag vågade tro natten till idag när jag satt och skrev, suddade, skrev och suddade igen. I tisdags blev sista harmoniseringsuppgiften godkänd, och därmed är den kursen klar. Förra Växjö-vändan examinerades låtskapardelen och kursen i digitala verktyg och ljudskapande. Det är helt enkelt inte så mycket kvar... Sedan har jag lika många högskolepoäng som maken, en musiklärarexamen för hela grundskolan och tar paus från pluggande i åtminstone ett år - det har jag lovat döttrarna. Sedan får vi se - jag älskar bekräftelsen i att få uppgifter godkända och faktiskt, trots att det är så jobbigt, att skriva PM och andra arbeten, så det kommer säkert att bli fler kurser framöver. Jag har dock lovat mig själv att aldrig mer läsa på heltid samtidigt som jag jobbar så pass mycket som jag gör nu. Det är nog ett sunt löfte, va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0