Semestertider...

...och inte så många dagar hemma. Någon gång ska jag försöka skriva mer utförligt, men det får bli någon dag när det inte är fullt lika varmt.

L tappade sin första tand under dagarna hos farmor och farfar. Hon konstaterade då:
-Nu har jag två gluggar. En tandglugg och en vanlig. (Den vanliga är ett ovanligt stort mellanrum mellan framtänderna - något som mina släktgener säkert kommer att råda bot på när de "riktiga" tänderna så småningom kommer.)

Från Londonsemestern minns vi särskilt att V efter besök på Towern och titt på film om kröning sa:
-Jag önskar att jag hade fötts i en kungafamilj! Det verkar så roligt att bli krönt till drottning.

Annars har vi det bara bra och njuter av att vara lediga. Idag har vi t.ex. bara gjort saft, sylt och satt ihop en IKEA-garderob. Maken har ju klippt gräset också, förstås - och så åkte vi till stranden med barnen + kompis och åt laxpasta innan vi hoppade i plurret. Underbart!


Kommentarer
Postat av: Otto

Låter härligt!

Vi har precis kommit hem från Skåne och tänkte hälsa på er på hemvägen, men ni var visst i Norrland... får bli en annan gång!

2009-07-03 @ 22:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0