Tidsbrist

Det blir just aldrig en tillräckligt lång stund över för att jag ska hinna formulera mig i bloggform. Det gör kanske inte så mycket för andra, men för mig spelar det där formulerandet ganska stor roll - skrivande är mitt sätt att bearbeta tillvaron och komma underfund med vad det egentligen är jag tänker. I och för sig är det nog så att jag just nu inte tänker - hjärnan fungerar inte som jag är van, vilket med största sannolikhet beror på alldeles för få timmar sömn.

 

Sedan jag skrev sist har E rymt på riktigt en gång, vilket var en hård pärs för alla inblandade, men det börjar bli så längesedan att det känns passé, och därmed inte läge att skriva om. J döptes i söndags - en högtid som definitivt vore värd några rader. Problemet är den där tiden - när J sover ska man passa på att vara med E eller göra något vettigt, när J inte sover har man max en hand att skriva med, så då tar det så lååång tid...

 

 


Kommentarer
Postat av: Mikael Kristoffersson

Det där känner jag igen! Det finns de som säger att det blir bättre så småningom. Den som lever får se, men vissa tendenser i den vägen börjar skönjas.

2011-06-12 @ 08:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0