Ännu mera fullt ös

Somliga dagar hinner man bara inte med. J alltså. Eller E för den delen. Idag klättrade den förre upp på en stegpall, och innan jag hann med att åtgärda det hade den senare puttat ner honom.

Eller när jag skulle duka. Medan jag hämtade bestick klättrade J upp på bordet och krossade ett glas.

Eller när E satt och somnade vid matbordet. (Det tär på krafterna att starta dagen vid femsnåret, vilket han gjort de senaste dagarna.) Trots att jag bad V kittla honom fick han en liten powernap på si så där sju sekunder, vilket omöjliggjorde somnande på riktigt en timme senare. (Jag gick faktiskt och la honom med en gång, men han hade vaknat för mycket.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0